Инкрустираните със скъпоценни
камъни яйца са запазена марка
на “Фаберже”.
Фото: www.tristarmedia.com
Известната марка “Фаберже” се завръща на пазара за луксозни стоки. Новите собственици от “Pallinghurst Resources” планират щателно проучване на възможностите на марката, за да възвърнат нейните позиции, както и да превърнат отново името й в синоним на най-добрите изумруди, рубини и сапфири.
Шон Гилбърстън, син на основателя на “Pallinghurst Resources” заявява: “Пазарът за цветни скъпоценни камъни е изключително фрагментиран и ние виждаме възможност да се превърнем отново в един от основните производители на тези камъни”.
Откакто семейство Фаберже изгубиха контрола върху името на марката през 1951 г., тя постоянно сменя собствениците си и нейното бъдеще – до този момент – не беше ясно.