Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Скандали

КАРЛ ЛАГЕРФЕЛД – НАДЦЕНЕН? ПОМИСЛЕТЕ ПАК ПРЕДИ ДА ГО ПУБЛИКУВАТЕ!

от FLM
31.03.2012
Време за четене: 1 мин.
3263
A A
КАРЛ ЛАГЕРФЕЛД – НАДЦЕНЕН?  ПОМИСЛЕТЕ ПАК ПРЕДИ ДА ГО ПУБЛИКУВАТЕ!
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

КАРЛ ЛАГЕРФЕЛД – НАДЦЕНЕН?Карл Лагерфелд отвърна на удара на американското списание „Нюзуик” и неговия редактор Тина Браун, след като един от нейните журналисти Робин Гайвън описа дизайнера като „надценена фигура”. Това откровение е било публикувано в списанието през януари. Редакторката Тина преди това е работила като главен редактор на „Венити Феър”, преди да се присъедини към „Нюзуик” през 2010 г.

Преди всичко списанието на Тина Браун не се справя добре във всичко”, обяви Карл Лагерфелд на пресконференция. „Тя умира професионално. Съжалявам за Тина Браун, която беше такъв успех за „Винити Феър”, а сега слезе толкова ниско със скапано малко вестниче като това. Съжалявам.” Браун пренебрегна коментарите на Лагерфелд, отговаряйки в „Туитър”: „Кайзерът избълва прекалено много обиди. Време му е за диета?”.

Говорителят на „Нюзуик” също направи офоциално изявление: „През изминалата година, след като Тина Браун пое поста главен редактор на „Нюзуик”, продажбата на изданието по павилионите за вестници се е увеличила с 30%, рекламните страници след първото тримесечие на 2012 г. са се увеличили с 27%. Имаме над 2,2 млн. души, включени в нашата социална медия. Това е може би най-показателният индикатор за обновените възрастови граници на аудиторията на „Нюзуик”. През миналата година са се увеличили още и абонаментите за списанието с три на сто”.

 

Снимка:

  1. Креативният директор на марката „Шанел” – Карл Лагерфелд.

Фото: http://www.vogue.co.uk/
Източник: http://www.vogue.co.uk/

Тагове: Брой 55

Вижте още

БИАНКА ЧЕНСОРИ СКАНДАЛИЗИРА С ГОЛОТАТА СИ НА ЧЕРВЕНИЯ КИЛИМ
Скандали

БИАНКА ЧЕНСОРИ СКАНДАЛИЗИРА С ГОЛОТАТА СИ НА ЧЕРВЕНИЯ КИЛИМ

ХРИСТИЯНСКИТЕ ОБЩНОСТИ РЕАГИРАХА ОСТРО НА ОТКРИВАНЕТО НА ОЛИМПИАДАТА
Скандали

ХРИСТИЯНСКИТЕ ОБЩНОСТИ РЕАГИРАХА ОСТРО НА ОТКРИВАНЕТО НА ОЛИМПИАДАТА

Скандали

ДЖИЖИ ХАДИД АРЕСТУВАНА НА КАЙМАНОВИТЕ ОСТРОВИ

„АДИДАС“ ЗАГУБИ ДЕЛОТО СРЕЩУ ДИЗАЙНЕРА ТОМ БРАУН
Скандали

„АДИДАС“ ЗАГУБИ ДЕЛОТО СРЕЩУ ДИЗАЙНЕРА ТОМ БРАУН

Най-популярни

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Ивет Бианки облече световната кинозвезда Анди Макдауъл

Ивет Бианки облече световната кинозвезда Анди Макдауъл

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео