Карл Лагерфелд отвърна на удара на американското списание „Нюзуик” и неговия редактор Тина Браун, след като един от нейните журналисти Робин Гайвън описа дизайнера като „надценена фигура”. Това откровение е било публикувано в списанието през януари. Редакторката Тина преди това е работила като главен редактор на „Венити Феър”, преди да се присъедини към „Нюзуик” през 2010 г.
Преди всичко списанието на Тина Браун не се справя добре във всичко”, обяви Карл Лагерфелд на пресконференция. „Тя умира професионално. Съжалявам за Тина Браун, която беше такъв успех за „Винити Феър”, а сега слезе толкова ниско със скапано малко вестниче като това. Съжалявам.” Браун пренебрегна коментарите на Лагерфелд, отговаряйки в „Туитър”: „Кайзерът избълва прекалено много обиди. Време му е за диета?”.
Говорителят на „Нюзуик” също направи офоциално изявление: „През изминалата година, след като Тина Браун пое поста главен редактор на „Нюзуик”, продажбата на изданието по павилионите за вестници се е увеличила с 30%, рекламните страници след първото тримесечие на 2012 г. са се увеличили с 27%. Имаме над 2,2 млн. души, включени в нашата социална медия. Това е може би най-показателният индикатор за обновените възрастови граници на аудиторията на „Нюзуик”. През миналата година са се увеличили още и абонаментите за списанието с три на сто”.
Снимка:
- Креативният директор на марката „Шанел” – Карл Лагерфелд.
Фото: http://www.vogue.co.uk/
Източник: http://www.vogue.co.uk/