Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Скандали

МОДНИ САМОУБИЙСТВА

от FLM
31.05.2009
Време за четене: 1 мин.
4957
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Думите са мощно оръжие и всеки един от нас трябва да умее да ги насочва в правилната посока. Това правило важи с още по-голяма сила в шоубизнеса, защото там една погрешно изтървана фраза се равнява на истинско самоубийство.

Световните марки обичат да работят със звездите – превръщат ги в свои рекламни лица, издигат ги на пиедестал, глезят ги. Единственото, което изискват от тях е коректно отношение. Което може да се сведе само до едно – без излишни думи. Но за да защитят репутацията си, брандовете изобщо не се колебаят, когато трябва да реагират на “изцепките” на онези, които получават милиони долари, за да се усмихват от рекламните постери.

DiorDior

Това важи в пълна сила за модния бранш, който изобилства от подобни примери. Главни действащи лица в последния скандал са модна къща “Диор” и актрисата Шарън Стоун – френският бранд изтегли своите реклами от китайския пазар с участието на актрисата. Повод за тези мерки е изказването на Стоун, че скорошното земетресение в провинция Сичуан е кармично възмездие за отношението на Пекин към Тибет. В отговор на нейните думи, най-голямата китайска информационна агенция заклейми звездата от “Първичен инстинкт” като “враг на цялото човечество”.
Говорител на “Диор” заяви, че този коментар е вреден за имиджа на компанията и че всички нейни служители споделят болката на китайския народ.
Шарън Стоун се извини публично в специално изявление, в което се посочва, че “тя ще се отдаде изцяло, за да помогне на жертвите от земетресението”. В интервю по този повод обаче актрисата допълни: “Не съм особено щастлива от политиката на Китай към Тибет. След земетресението си помислих, че това е карма. Когато не си добър с околните, ти се случват лоши неща”. Според специалистите обаче не бива да се забравя, че знаменитостите са реални хора, с реални грешки. Те не могат да бъдат управлявани от хората, които ги наемат, а в интервюта те говорят от свое име, а не от името на компанията, чието лице са в момента.

Това не е първият случай, в който рекламно лице на модна къща “Диор” е замесено в скандал. Ще припомним, че това се случи и преди няколко години с Кейт Мос, когато лондонският вестник “Дейли Мирър” публикува на първата си страница снимка, показваща моделката, която употребява кокаин. Тогава обаче “Диор” не предприе никакви сериозни мерки. Самата Кейт обаче изгуби договор с шведския гигант H&M на стойност £4 млн. “Шанел” и “Бърбъри” също обявиха, че няма да подновят контрактите си с британката. 

Фото: www.thefashioninsider.com, teamsugar.com

Тагове: Брой 23

Вижте още

БИАНКА ЧЕНСОРИ СКАНДАЛИЗИРА С ГОЛОТАТА СИ НА ЧЕРВЕНИЯ КИЛИМ
Скандали

БИАНКА ЧЕНСОРИ СКАНДАЛИЗИРА С ГОЛОТАТА СИ НА ЧЕРВЕНИЯ КИЛИМ

ХРИСТИЯНСКИТЕ ОБЩНОСТИ РЕАГИРАХА ОСТРО НА ОТКРИВАНЕТО НА ОЛИМПИАДАТА
Скандали

ХРИСТИЯНСКИТЕ ОБЩНОСТИ РЕАГИРАХА ОСТРО НА ОТКРИВАНЕТО НА ОЛИМПИАДАТА

Скандали

ДЖИЖИ ХАДИД АРЕСТУВАНА НА КАЙМАНОВИТЕ ОСТРОВИ

„АДИДАС“ ЗАГУБИ ДЕЛОТО СРЕЩУ ДИЗАЙНЕРА ТОМ БРАУН
Скандали

„АДИДАС“ ЗАГУБИ ДЕЛОТО СРЕЩУ ДИЗАЙНЕРА ТОМ БРАУН

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео