Българска Модна Асоциация с участие в Circular City Week New York

Българска Модна Асоциация с участие в Circular City Week New York

Circular City Week New York ще се проведе онлайн от 22 до 28 март 2021 година.

Цел на събитието е да предизвика действие в посоката на кръговата мода. Фестивалът ще бъде предимно виртуален през 2021 г. и предлага редица възможности за ангажиране и активно участие.

Circular City Week New York

Предлагаме ви да се присъедините към панелна дискусия и мрежа с експерти от европейския проект FASCINATE, в който като партньор участва Българска модна асоциация.

Дискусията ще се състои на 24 март 2021 г. в 15:00 ч. Централноевропейско време (CET). Регистрирайте се тук

Ще можете да се запознаете с европейския проект FASCINATE, чиято цел е да подпомогне интернационализацията на европейските текстилни и модни МСП, работещи за развитието на кръгова и устойчива мода. FASCINATE е партньорски консорциум, който се състои от Lifestyle & Design Cluster от Дания, Cluster Textil: Tecnologia e Moda от Португалия, Cluster Digital de Catalunya, Българска модна асоциация, Испанският клъстер Modacc. Ще се състои презентация на датския предприемач Мик Сройберг, който през 2013 г. стартира платформа за разширяване на пазара, подпомагаща европейските бизнеси лесно да установят и разширят бизнеса си в САЩ.

Ще бъде представена устойчивата марка Better World Fashion, която е силно фокусирана върху създаването на луксозни дизайни, създадени от употребявана кожа. B Corp е реален пример за това как кръговата икономика може да бъде реализирана чрез преоткриване на стойностната верига и бизнес модела. По време на събитието Ларс Олесен ще представи своята стратегия за интернационализация.




Прочетено: 882 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 111, Март 2021

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 110: Как клъстерите могат да укрепят европейската икономика в текстилния сектор
   БРОЙ 106: ТЕОДОРА СПАСОВА ПОЛУЧИ „ЗЛАТНА ИГЛА 2020” ЗА МОДНА ИНОВАЦИЯ С АВТОРСКИЯ ТЕКСТИЛ „ФАЙБЪР БОНД“
   БРОЙ 106: КОИ БРАНДОВЕ КАЗАХА „СТОП“ НА ЕСТЕСТВЕНАТА КОЖА
   БРОЙ 105: ДИГИТАЛНИ РЕШЕНИЯ В ТЕКСТИЛНИЯ БРАНШ
   БРОЙ 104: ПЕПИТЪТ, БЕЛЯЗАЛ МОДНА КЪЩА "ДИОР"

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing