Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Към читателя

БГ МОДНА ИКОНА 2009

от FLM
05.11.2009
Време за четене: 1 мин.
3450
A A
КАЧЕСТВЕНА И ПРЕЦИЗНА МОДА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Проф. Любомир Стойков

Любомир Стойков

Проф.Любомир Стойков – главен редактор на “Fashion Lifestyle Magazine”

* За първи път онлайн гласуване за най-елегантните българи
* * Крайният срок е 28 ноември 2009 г.

Нашето електронно списание „Fashion Lifestyle Magazine” обяви своите номинации за най-елегантните българи през 2009 година. По десет красиви и впечатляващи с външността си жени и мъже ще се състезават за високия приз. Предложенията са на водещи лайфстайл и модни журналисти, редактори, издатели и продуценти от най-популярните печатни и електронни медии. Кои са дамите, класирани за електронния вот? Това са Албена Александрова, Алисия, Гала, Гергана Паси, Диана Любенова, Елена Петрова, Радост Драганова, Стефка Костадинова, Цветелина Бориславова и Юлияна Дончева.

Предпочитанията на водещите фешън журналисти спрямо мъжкия пол са за Благой Георгиев, Валери Божинов, Владимир Карамазов, Георги Христов, Димитър Бербатов, Миро, Ники Кънчев, Орлин Павлов, Пламен Константинов и Руши Видинлиев. У нас има много и най-различни класации – цари разнообразие, симпатичен хаос и – често пъти за съжаление – тотална липса на качествени критерии. Конкурсът „БГ модна икона 2009” вероятно ще даде по-надежден отговор на въпроса кои са любимците на масовата публика, къде е сходството / различието между същинския елит и измислените звезди, каква е ролята на външността и стила на обличане за високия имидж и добрата репутация.

Стотици фенове на перфектната външност се регистрираха и гласуваха още в първите часове и дни в класацията на „Fashion Lifestyle Magazine”. Финалът на „БГ модна икона 2009” ще се проведе в навечерието на Рождество Христово и Нова година, когато на изискано парти ще бъдат съобщени резултатите и връчени наградите. Експертната комисия от фешън и лайфстайл журналисти също ще избере своите фаворити, които заедно с победителите от онлайн гласуването ще се окичат с новата титла. Много фешън награди за гласувалите читатели са предвидени от спонсори като „Лаваца”, „Квят”, „Триумф”, „Монни Десизо Монни”, „Сладкарници Неделя”, „Еймс Джи селебрити” и др.

Екипът на сп. „Fashion Lifestyle Magazine” дълбоко се надява, че тази класация ще даде възможност да се отличат наистина най-елегантните и представителни личности сред нашите сънародници. Критериите за тяхното номиниране и избиране са изискан вкус, модерен стил, безупречна култура и професионален успех. Вярваме, че конкурсът „БГ модна икона 2009” ще допринесе за достойната оценка на оригиналните прояви на красотата и стила и заедно с това ще подейства отрезвяващо на проявите на безвкусица, пошъл вкус и вулгарна външност”. Крайният срок за гласуване за българската модна икона на 2009 година е 28 ноември т.г., а интернет адресът е: https://www.fashion-lifestyle.bg/igra.php .

Освен анонсът за класацията „БГ модна икона 2009” в новия брой на нашето списание, което вече е на вашите екрани, можете да прочетете интересни и атрактивни текстове, посветени на стила на живеене, модния дизайн, любовта, секса и семейството. Ще разберете какво се крие зад пророческите думи на Нино Черути "Само с нещо необикновено можеш да пробиеш и да успееш"! Съвпадение или не – но темата Черути присъства и в най-свежите ни новини, а именно – разкошното парти по повод откриването на Cerruti Exclusive Boutique в София . Може би не е зле заедно да преосмислим думите на Бионсе в рубриката „Интервю” : „За мен най-важното е дрехата да пасва на тялото. Носила съм дрехи на всякакви дизайнери и на всякакви цени. Това, което отличава дизайнерските тоалети е фактът, че те стоят като създадени върху тялото.” Как и защо MAX&Cо. се възползва от културното наследство на POP MaxMara , защо Аля Милушева реши да съчетае по-ефирните модели с екстравагантна визия, както и такива в по-строг бизнес стил и какви са заслугите на британския фотограф Майлс Олдридж към световния стил и към традицията на календара „Лаваца” – за всичко това и за още много любопитни факти и случки сме се погрижили да бъдете навреме и надеждно информирани. Апетитното меню на новия брой на „Fashion Lifestyle Magazine” предлага обилна информация за модните и бизнес новини, свежи и поучителни истории, новите генерации в модата, а също така любопитни и важни факти от сферата на медиите и културата, свободното време, имиджовия успех и скандалните конфликти. Приятно четене, скъпи читатели!

Тагове: Брой 28

Вижте още

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА
Към читателя

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО
Към читателя

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ
Към читателя

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ

Към читателя

ЛИЛИ ИВАНОВА ИЗВЪН СТАНДАРТНИТЕ КЛАСАЦИИ

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео