Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Към читателя

ДИГИТАЛНИЯТ ИМИДЖ: ВЪЗМОЖНОСТИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

от FLM
04.09.2020
Време за четене: 1 мин.
1798
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Любомир Стойков
проф. д.н. Любомир Стойков
– Главен
редактор на
“Fashion Lifestyle Magazine”

В пиара и имиджмейкърството фундаментална ценност е доверието на публиката към източника на информация, респ. към
дирекцията за корпоративни комуникации, пресцентъра или департамента за връзки с обществеността. За да се увенчае с
успех комуникационната стратегия, трябва да са налице такива фактори и предпоставки, отнасящи се до личността, чийто
имидж се лансира в пространството, като медийна адекватност, компетентност, актуалност, модерност, атрактивност,
харизматичност и др. Тези и редица още особености и характеристики на имиджа са типични както за традиционното, така
и за дигиталното имиджмейкърство. Кои са различията?

Един от най-съществените дисонанси между дигиталния имидж и публичния образ от ерата преди мрежовите комуникации е
свободата и достъпността до социалните медии и социалните мрежи. Отпада зависимостта на пиар мениджърите и
комуникационните специалисти от желанието, политиката и ориентацията на ръководствата на традиционните медии –
хартиени и електронни, в т.ч. вестници и списания, радио и телевизия. Всъщност всеки вече може да бъде журналист,
редактор, продуцент и въобще – медиен бос, в своя профил в Инстаграм, Фейсбук или Туитър, т.е. от него и само
от него зависи какъв имидж – било то корпоративен или персонален, ще съумее да конструира, управлява и
развива. При това на нулева цена или почти безплатно.

Изключително бързата обратна връзка и светкавично инкасиране на мнението на аудиторията – одобрения и
несъгласия; иновативните и прогресивни мрежови технологии, които позволяват не само безкрайно широк обхват и мащаб
на посланията, но и ефектната им визуализация и – защо да не кажем – магнетичността и привлекателността
на съобщенията в профили и акаунти; мобилност и диверсификация на дигиталната комуникация благодарение на
смартфоните и уникалните, и изключително функционални апликации – чрез тях по всяко време и от всяко място
конструирането на дигиталния имидж може да бъде допълвано, коригирано, усъвършенствано и модифицирано в желаната
посока. Цялата тази нова галактика от възможности, обаче, е и голямо предизвикателство към интелигентността, вкуса,
професионалните, етичните, културните и естетическите ценности, тъй като в случай на дефицит на умения и качества за
мрежово общуване имиджовият ефект може да бъде катастрофален и безкрайно негативен.

Изграждането на адекватен дигитален имидж във виртуалния свят е предизвикателство към всеки един член на мрежовата
общност. Професионалното и качествено конструиране на имиджа и онлайн репутацията изисква комбинация от качества и
способности – интелигентност и компетентност, от една страна, технологична грамотност и иновативно мислене, от
друга страна, бърза и точна рефлексия и креативна гъвкавост, от трета страна. Не се изкушавайте от бързото градене
на репутация просто, защото това е невъзможно. Не се подвеждайте от лекотата, с която имате достъп до световната
информационна мрежа и социалните медии, не се оглеждайте самодоволно, не се хвалете безогледно. Бъдете търпеливи,
самокритични и разумни. И емоционални – също. Положителният дигитален имидж и перфектната онлайн репутация са
като чистата любов и истинското приятелство: тук неискреността, фалшът, нарцисизмът и преиграването са крайно
нежелани, вредни и даже гибелни. Те са убийствени и за най-добрите начинания, и за най-светлите чувства, и за
най-чистите намерения.

Тагове: Брой 108

Вижте още

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА
Към читателя

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО
Към читателя

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ
Към читателя

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ

Към читателя

ЛИЛИ ИВАНОВА ИЗВЪН СТАНДАРТНИТЕ КЛАСАЦИИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео