Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Към читателя

НОВА МОДА, НОВА ИДЕНТИЧНОСТ

от FLM
10.05.2010
Време за четене: 1 мин.
5513
A A
КАЧЕСТВЕНА И ПРЕЦИЗНА МОДА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Проф. Любомир Стойков

Любомир Стойков Проф.Любомир Стойков – главен редактор на “Fashion Lifestyle Magazine”

Себепознанието чрез модата е част от философията и социологията на всекидневния живот. Търсенето на новата идентичност чрез новия стил е право на всеки, тъй като изборът на облекло е и избор на начин на живот, шанс да изразиш себе си чрез своята външност. Това обаче не означава, че с всяка промяна в модните тенденции се променя кардинално и нашата идентичност. Това обаче не означава, че с реформата в цветовете или пък в обемите на дрехите непременно скъсваме със своето „Аз” – със себеразпознаването и самоопределянето. Напротив. Тъкмо възприемането на новите стилове – дължини, обеми, силуети, цветове и десени или пък украси, аксесоари, прически и козметични нововъведения – издава последователност в желанието да бъдем различни, да бъдем свежи и да отдаваме дължимото на разнообразието.

Какво предлагаме на любознателния читател в майския брой на „Fashion Lifestyle Magazine” ? Кои са хитовите предложения за лятната мода? Кой дизайнер е титулуван като поредния моден ас? Какви са горещите новини в световната галактика на стила? Къде пада акцентът върху младежките субкултури и техният моден код?…Представяме ви граф Живанши в неговия блясък, съвършенство и доброта. Добре е известно, че през изминалите над четири десетилетия прочутият дизайнер е създал хиляди елегантни облекла – детски и дамски рокли, блузи, ансамбли, наметки, аксесоари – един свят на изящното изкуство, на истинския самороден блясък на изискаността и грацията. В творческия път на този необикновен стилист формалното признание от страна на различни организации и институции също говори красноречиво за блясъка на неговия талант: носител е на “Златен напръстник” за висша мода (1982 година) , на наградата за цялостно творчество на Съвета на американските модни дизайнери и др.

Модните новини са провокативни, изненадващи и свежи – Виктория Бекъм прави тоалети на Бионсе , Мадона и Долче и Габана отново си партнират , прочутият в недалечното минало топмодел Хелене Кристенсен се съблича за новата рекламна кампания на “Рийбок”, а сексапилният супермодел Жизел Бюндхен ще бъде лице в рекламите на „Гучи” . Нов прочит на еко-тематиката предлага фрийган субкултурата, чийто представители са поредното бунтарско общество, плод на тотално икономизирания ни и материалистки свят. Това са хора, изцяло отричащи консуматорския начин на живот, бойкотиращи цялата капиталистическа система. В новия брой ще научите и как известната оптична марка „Квят” подкрепи каузата на новата Мис България – Ромина Андонова..

Апетитното майско меню на „Fashion Lifestyle Magazine” предлага още големи дози информация за секса и семейния живот, предизвикателни фешън истории, както и актуални факти от сферата на медиите и културата, свободното време и имиджовия успех. Приятно четене, скъпи читатели!

Тагове: Брой 34

Вижте още

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА
Към читателя

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО
Към читателя

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ
Към читателя

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ

Към читателя

ЛИЛИ ИВАНОВА ИЗВЪН СТАНДАРТНИТЕ КЛАСАЦИИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео