Проф.Любомир Стойков – главен редактор на “Fashion Lifestyle Magazine”
Себепознанието чрез модата е част от философията и социологията на всекидневния живот. Търсенето на новата идентичност чрез новия стил е право на всеки, тъй като изборът на облекло е и избор на начин на живот, шанс да изразиш себе си чрез своята външност. Това обаче не означава, че с всяка промяна в модните тенденции се променя кардинално и нашата идентичност. Това обаче не означава, че с реформата в цветовете или пък в обемите на дрехите непременно скъсваме със своето „Аз” – със себеразпознаването и самоопределянето. Напротив. Тъкмо възприемането на новите стилове – дължини, обеми, силуети, цветове и десени или пък украси, аксесоари, прически и козметични нововъведения – издава последователност в желанието да бъдем различни, да бъдем свежи и да отдаваме дължимото на разнообразието.
Какво предлагаме на любознателния читател в майския брой на „Fashion Lifestyle Magazine” ? Кои са хитовите предложения за лятната мода? Кой дизайнер е титулуван като поредния моден ас? Какви са горещите новини в световната галактика на стила? Къде пада акцентът върху младежките субкултури и техният моден код?…Представяме ви граф Живанши в неговия блясък, съвършенство и доброта. Добре е известно, че през изминалите над четири десетилетия прочутият дизайнер е създал хиляди елегантни облекла – детски и дамски рокли, блузи, ансамбли, наметки, аксесоари – един свят на изящното изкуство, на истинския самороден блясък на изискаността и грацията. В творческия път на този необикновен стилист формалното признание от страна на различни организации и институции също говори красноречиво за блясъка на неговия талант: носител е на “Златен напръстник” за висша мода (1982 година) , на наградата за цялостно творчество на Съвета на американските модни дизайнери и др.
Модните новини са провокативни, изненадващи и свежи – Виктория Бекъм прави тоалети на Бионсе , Мадона и Долче и Габана отново си партнират , прочутият в недалечното минало топмодел Хелене Кристенсен се съблича за новата рекламна кампания на “Рийбок”, а сексапилният супермодел Жизел Бюндхен ще бъде лице в рекламите на „Гучи” . Нов прочит на еко-тематиката предлага фрийган субкултурата, чийто представители са поредното бунтарско общество, плод на тотално икономизирания ни и материалистки свят. Това са хора, изцяло отричащи консуматорския начин на живот, бойкотиращи цялата капиталистическа система. В новия брой ще научите и как известната оптична марка „Квят” подкрепи каузата на новата Мис България – Ромина Андонова..
Апетитното майско меню на „Fashion Lifestyle Magazine” предлага още големи дози информация за секса и семейния живот, предизвикателни фешън истории, както и актуални факти от сферата на медиите и културата, свободното време и имиджовия успех. Приятно четене, скъпи читатели!