Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Към читателя

ПЪТЯТ КЪМ МОДНИЯ УСПЕХ

от FLM
11.09.2011
Време за четене: 1 мин.
3779
A A
КАЧЕСТВЕНА И ПРЕЦИЗНА МОДА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Проф. Любомир Стойков

Любомир Стойков Проф.Любомир Стойков – главен редактор на “Fashion Lifestyle Magazine”


Пътят към успеха в модния дизайн има много лица и минава през различни изпитания. Кои са те? Каква е цената на успешната реализация на новата идея? Как могат да се спечелят сърцата на феновете и да се отворят портфейлите на купувачите?

Няма еднозначен отговор на този въпрос, пък и не може да има, тъй като всеки успял дизайнер си е намерил своя „номер” в професията и чрез това ноу хау си е създал име, натрупал влияние, покорил пазари. Много е важно модният творец да бъде иноватор, смел, радикален и – най-важното – различен. Оригиналността на неговия стил е изключително значим инструмент за тоталния му успех. Но само тя не е достатъчна. Необходими са усет и познание за мотивацията на клиентите. Необходими са способности за откриване на естетическите и на пазарните ниши. Необходими са качества, които да задействат механизмите на популярността и знаменитостта.

Любопитна е връзката между даден моден продукт и известната личност (от киното или спорта, поп-музиката или медиите). Започвайки да се облича с дадена марка, звездата й придава допълнителна стойност чрез своя имидж, талант, позитивна репутация. Това обяснява и защо умните, находчивите и – защо не – прагматичните дизайнери търсят настойчиво контактите и изграждат стабилни връзки с филмови и спортни знаменитости, легенди от шоубизнеса и т.н.

Тъкмо такъв тип е американският моден дизайнер Томи Хилфигер. Подобно на други свои именити дизайнери, Хилфигер държи сметка за привличането на влиятелни и прочути клиенти. Това съвсем не означава, че едва ли не всички известни личности, които имат в гардероба си негови боксери, джинси или якета, са предварително “обработвани” от неговите ПР и рекламни специалисти (макар че и той не се въздържа от практиката да подарява тишъртки, ризи, блейзъри и други негови модни стоки на тези, които смята, че могат да го популяризират допълнително). Всеки дизайнер би се гордял с обстоятелството, че две личности с огромен авторитет като Бил Клинтън и Принц Чарлз харесват и носят дрехи “Томи Хилфигер”. Тъкмо за Хилфигер и маркетинговите му тактики за успеха е статията ни в новия, септемврийски брой на „Fashion Lifestyle Magazine”. Какво още ви предлагаме в него?

Най-новите есенни тенденции личат особено отчетливо в две от емблематични те модни къщи – „Валентино” и „Ели Сааб”, за които става дума в нашето списание. В първия случай акцентът пада върху старомодните копчета, тип бутони, които „вървят” нагоре по ръкавите на бледи рокли в телесен цвят или надолу по гърба на черни кашмирени палта; както и върху дългите ръкави, роклите с дължина до земята и черното кадифе, загатващи за една средновековна сдържаност и благоприличие. При „Ели Сааб” преобладава образът на феята-принцеса, облечена в прозрачна рокля с дълги ръкави. С избора си от ефирни и леки материи, привличащи и отразяващи светлината, дизайнерът автоматично печели на своя страна младите почитатели на изискания стил.

Както обикновено, с удоволствие ви поднасяме и горещи новини от световния моден свят: британската модна компания „Фред Пери” пуска в продажба последните две колекции на покойната вече певица и дизайнерка Ейми Уайнхаус, за сезон есен/зима 2011 г. и пролет/лято 2012 г. ; Жерар Пике – защитникът на „Барселона” и гадже на световноизвестната певица Шакира, стана новото лице на мъжката линия облекла на „Mango”; руският супермодел Наталия Водянова откри новата си любов в лицето на Антоан Арно (син на Бернар Арно – шефът на LVMH) след раздялата със съпруга си Джъстин Портман и др.

Септемврийското меню на „Fashion Lifestyle Magazine” предлага още богата информация за фотографите, фотомоделите, текстилните чудеса, професионалните успехи на известните, любопитни фешън истории, както и актуални факти от сферата на медиите, културата и свободното време. Желая ви приятно четене!

Тагове: Брой 48

Вижте още

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА
Към читателя

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО
Към читателя

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ
Към читателя

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ

Към читателя

ЛИЛИ ИВАНОВА ИЗВЪН СТАНДАРТНИТЕ КЛАСАЦИИ

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео