Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Към читателя

ПОСЛАНИЕ ЗА МОДЕРНОСТ И РАЗЛИЧНОСТ

от FLM
31.05.2009
Време за четене: 1 мин.
3252
A A
КАЧЕСТВЕНА И ПРЕЦИЗНА МОДА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Проф. Любомир Стойков

Любомир Стойков

Проф.Любомир Стойков – главен редактор на “Fashion Lifestyle Magazine”

Послание за модерност и различност, култура и интелигентност, оригиналност и чувство за хумор – това е малка част от менюто на новия брой на нашето електронно списание „Fashion Lifestyle Magazine”. Нашата позиция за модата е, че не трябва да се робува на модата! Но така или иначе мода, модна насока или както е станало популярно да се казва – „тренд”, има във всеки сезон. Това, което е важно да знаете за летния стил на тази година е ключовата дума „прозрачно”. Повече свобода, повече сексапил, повече прозрачни материи, повече ексерименти и разкрепостеност – ето част от препоръките на модни къщи като „Ив Сен Лоран”, „Нина Ричи”, Роберто Кавали и други. Мек и съблазнителен силует, разпуснати коси и изкусни апликации ще бъдат един от акцентите в лятната мода на 2009-а.

За къде е модният дизайн без енергичната и иновативна намеса на новите генерации? За пореден път млади български дизайнери – студенти от Националната художествена академия, показват своето дарование и смелостта си да разчупят каноните в създаването на облекла. Доказателство за това е приключилият национален финал на конкурса „Triumph Inspiration Award” 2009, подробности за протичането на който, както и за творбите на победителите и на спечелилия първото място Искрен Лозанов можете да прочетете в новата ни емисия.

Защо Памела Андерсън смята, че „секси” е класическа категория, която се конкурира с вечността и каква награда получи в Япония Фрида Джанини (главният дизайнер на „Гучи”) са други апетитни и любопитни „хапки” в най-новото ни редакционно меню. И още: известно е, че обувките издават човека също така както дрехите, бижутата, шапките, шаловете и ръкавиците. Творчеството и майсторството на един от най-великите обущари в света е неоспоримо доказателство за значението на допълненията, за ролята им в цялостното изграждане на външността и формирането на изискан, безупречен и адекватен стил. Но кой е Салваторе Ферагамо? На какво се дължи изумителният му успех? С какво привлича вниманието и интереса на най-красивите жени в света? Каква е формулата на перфектния дизайн на обувките, създадени от него?… През 1938 година въвежда модата на обувките с дебелите подметки, т.нар. „танкове”. Било поради експериментален хъс, било поради икономически ограничения, той използва за направата на обувки дантела и сурова коприна, тафта и сатен, лико, ширити и множество изкуствени материи, в т.ч. и найлон. Найлонови прозрачни влакна например прилага през 1947 година за направата на прочутите си „невидими сандали”. Обувките във вид на раковини, обувките с дизайн на корабен нос и цветното сабо са само малка част от неговите множество патенти. Признати негови изобретения са също така обувките и чантите от крокодилска кожа…Вникването в публикацията за един от най-прочутите обущари на всички времена със сигурност ще ви обогати и зареди с мъдрост за необикновената история и съвременност на модата.

Вярваме, че и другите наши текстове и снимки за козметиката и тялото, любовта, секса и семейството, модния бизнес и модните икони днес също ще намагнитизират вниманието ви. Вече на вашите екрани е новият брой на нашето списание – динамично, свежо и различно като самата мода. Прочетете го, насладете му се, но не ни спестявайте критики и препоръки. Пространството за коментари е широко отворено за вас. Пишете ни!

Тагове: Брой 23

Вижте още

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА
Към читателя

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО
Към читателя

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ
Към читателя

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ

Към читателя

ЛИЛИ ИВАНОВА ИЗВЪН СТАНДАРТНИТЕ КЛАСАЦИИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео