Послание за модерност и различност, култура и интелигентност, оригиналност и чувство за хумор – това е малка част от менюто на новия брой на нашето електронно списание „Fashion Lifestyle Magazine”. Нашата позиция за модата е, че не трябва да се робува на модата! Но така или иначе мода, модна насока или както е станало популярно да се казва – „тренд”, има във всеки сезон. Това, което е важно да знаете за летния стил на тази година е ключовата дума „прозрачно”. Повече свобода, повече сексапил, повече прозрачни материи, повече ексерименти и разкрепостеност – ето част от препоръките на модни къщи като „Ив Сен Лоран”, „Нина Ричи”, Роберто Кавали и други. Мек и съблазнителен силует, разпуснати коси и изкусни апликации ще бъдат един от акцентите в лятната мода на 2009-а.
За къде е модният дизайн без енергичната и иновативна намеса на новите генерации? За пореден път млади български дизайнери – студенти от Националната художествена академия, показват своето дарование и смелостта си да разчупят каноните в създаването на облекла. Доказателство за това е приключилият национален финал на конкурса „Triumph Inspiration Award” 2009, подробности за протичането на който, както и за творбите на победителите и на спечелилия първото място Искрен Лозанов можете да прочетете в новата ни емисия.
Защо Памела Андерсън смята, че „секси” е класическа категория, която се конкурира с вечността и каква награда получи в Япония Фрида Джанини (главният дизайнер на „Гучи”) са други апетитни и любопитни „хапки” в най-новото ни редакционно меню. И още: известно е, че обувките издават човека също така както дрехите, бижутата, шапките, шаловете и ръкавиците. Творчеството и майсторството на един от най-великите обущари в света е неоспоримо доказателство за значението на допълненията, за ролята им в цялостното изграждане на външността и формирането на изискан, безупречен и адекватен стил. Но кой е Салваторе Ферагамо? На какво се дължи изумителният му успех? С какво привлича вниманието и интереса на най-красивите жени в света? Каква е формулата на перфектния дизайн на обувките, създадени от него?… През 1938 година въвежда модата на обувките с дебелите подметки, т.нар. „танкове”. Било поради експериментален хъс, било поради икономически ограничения, той използва за направата на обувки дантела и сурова коприна, тафта и сатен, лико, ширити и множество изкуствени материи, в т.ч. и найлон. Найлонови прозрачни влакна например прилага през 1947 година за направата на прочутите си „невидими сандали”. Обувките във вид на раковини, обувките с дизайн на корабен нос и цветното сабо са само малка част от неговите множество патенти. Признати негови изобретения са също така обувките и чантите от крокодилска кожа…Вникването в публикацията за един от най-прочутите обущари на всички времена със сигурност ще ви обогати и зареди с мъдрост за необикновената история и съвременност на модата.
Вярваме, че и другите наши текстове и снимки за козметиката и тялото, любовта, секса и семейството, модния бизнес и модните икони днес също ще намагнитизират вниманието ви. Вече на вашите екрани е новият брой на нашето списание – динамично, свежо и различно като самата мода. Прочетете го, насладете му се, но не ни спестявайте критики и препоръки. Пространството за коментари е широко отворено за вас. Пишете ни!