КАМИЛА ГУДИС – „БРАЗИЛСКИЯТ МАГЬОСНИК“ НА ДИЕТИТЕ

КАМИЛА ГУДИС – „БРАЗИЛСКИЯТ МАГЬОСНИК“ НА ДИЕТИТЕ

Елизабет Астарджиева

В днешно време почти всички водим забързан начин на живот и не ни остава време да полагаме нужните грижи, като здравословно хранене и достатъчно движение. Всичко това се отразява върху външния вид, заради който, често жените губят своята увереност. За щастие в интернет пространството има множество сертифицирани и професионални треньори, които могат да помогнат на всяка дама, която иска да влезе във форма с хранителни режими, упражнения и професионални продукти.
Камила Гудис, по-популярна като „бразилския магьосник", вярва, че ключът към устойчивата загуба на тегло е храненето по шест пъти на ден - на всеки два до три часа. Тя е сертифициран инструктор по пилатес, личен треньор и лайфстайл консултант. Тренирала е множество знаменитости, сред които Адел, София Вергара, Роби Уилямс, Аида Фийлд и много други.

На своите клиенти Гудис препоръчва да ядат малко и на често. Инструкторката сравнява храната и организма ни с горивото и автомобила – ако не заредите колата си, тя няма да запали. Честото хранене помага на тези, които се опитват да отслабнат, да останат в калориен дефицит, защото знаят, че скоро пак ще приемат храна.

Другият съвет, който Камила споделя е, че трябва да се избягва храната навън. По-добре да си готвите вкъщи, вместо да залагате на ястията в ресторанти, тъй като голяма част от тях са твърде калорични, защото съдържат повече количество олио и масло.  Загубата на тегло се дължи главно на хранителните вещества, които приемате и дори не трябва да се чувствате задължени да ходите на фитнес. Нейното мнение е, че ако стриктно следвате диетата си и се разхождате по три пъти на седмица, ще отслабнете. Ако ядете твърде много, дори и здравословна храна, упражненията в залата няма да ви помогнат – от значение са порциите, които избирате. Затова е препоръчително да започнете да измервате храната си, ако тепърва ще се подлагате на някаква диета. По този начин ще знаете точно колко ядете и колко калории приемате. 

Гудис е работила многократно с Адел и стои зад големия ѝ успех в отслабването. Треньорката споделя, че 90 процента от загубата на тегло при певицата се дължи на пълната промяна в диетата ѝ. Тя е избягвала да яде преработени храни, захар и газирани напитки и е тренирала три пъти седмично - основно кардио, кръгови тренировки и пилатес.

Много са ползите за организма, когато човек забрави за нездравословната храна и започне подходящи упражнения. Трябва да се приема и много протеин, защото той е основен градивен елемент на тялото и способства изграждането на мускулите, костите, кожата, съединителната тъкан, косата и ноктите. Затова е необходимо да се консумират хранителни продукти като месо, яйца, риба, млечни продукти, някои бобови култури и ядки.

За постигането на желаните резултати не са нужни крайности и глад, а създаване на полезни навици, прием на здравословна и непреработена храна, както и физическа активност.

Снимки:

1. – 2. Треньорът Камила Гудис.

Фото: Insider

3. Певицата Адел преди и след диетата.

Фото: www.mmtvmusic.com

Източници:
https://www.insider.com/intermittent-fasting-bad-strategy-weight-loss-celebrity-trainer-camila-goodis-2020-1
https://www.gudstory.com/adele-weight-loss-journey/




Прочетено: 718 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 117, Март 2022

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 116: Как да изберем сенки за очи
   БРОЙ 116: Наистина ли сутиените предотвратяват увисването на гърдите
   БРОЙ 115: ЗАЩО ТРЯБВА ДА ИЗПОЛЗВАМЕ СЛЪНЦЕЗАЩИТЕН КРЕМ ЗА ЛИЦЕ ЧЕСТО?
   БРОЙ 115: Какво е дермокозметика и за какво се използва
   БРОЙ 114: Менопауза - ръководство за мъже
   БРОЙ 114: МАНИКЮРЪТ: ГОРЕЩИ ТЕНДЕНЦИИ 2021 / 2022

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Модерните сайтове:   Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски манта - Дамски рокли