Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Фотомодели

ЗАПОЗНАЙТЕ СЕ С МИЛО

от FLM
31.10.2010
Време за четене: 1 мин.
3691
A A
ЗАПОЗНАЙТЕ СЕ С МИЛО
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Запознайте се с МилоМило ван Гросен (Milou van Groesen) е холандската хубавица, която откри шоуто на модна къща “Баленсиага” за 2011 г. 22-годишното момиче отстрани стабилната конкуренция на Амбър Валета и Жизел Бюндхен, които също са дефилирали за марката и са хит във фешън средите оттогава до днес.

По-рано манекенката се е снимала за кампании на шведската марка H&M, а също и на италианската “Дизел”. По-късно агентът й решава да я включи в нови, по-престижни кампании. „Мило е новото лице на младежката красота”, казва нейният мениджър Радуан ел Оарди (Radouane el Ouardi) от модната агенция „A MODELS AMSTERDAM”. Според него начинът, по който Мило изглежда на модния подиум, е и начинът, по който изглежда в реалния живот. „Мисля, че фактът, че тя е на 22 години също е ценен” – категоричен е агентът. За него възрастта на Мило е перфектна, защото тя е помага на младото момиче да се справи със стреса на напрегнатите задачи на модния подиум. За петнадесет-шестнадесет годишните девойки това е много трудно.

Ван Гросен била открита от Оарди преди две години, някъде из улиците на холандската столица Амстердам. В началото момичето сметнало, че мъжът й се подиграва, не можела да повярва, че наистина й обещава кариера в модния бранш. Днес агентът й се заканва да е много прецизен в подбора на бъдещите й ангажименти и да избира само най-доброто, за да се погрижи за дългосрочното развитие на кариерата й.

Снимка:

  1. Мило вам Гросен открива ревюто с колекция пролет/лято 2011 на модна къща “Баленсиага”.

Фото: http://cdni.condenast.co.uk/320×480/Shows/SS2011/Paris/R-T-W/Balenciaga/00010big_320x480.jpg

Тагове: Брой 39

Вижте още

Фотомодели

ИРИНА ШЕЙК: ГЛОБАЛНАТА ИКОНА НА КРАСОТАТА

Фотомодели

АНТОАНЕТА БОЯНОВА: „НИЕ СЕ ПРЕВРЪЩАМЕ В ТОВА, КОЕТО МИСЛИМ!“

ЛИЛА MOС ХАК ПРОПРАВЯ СВОЙ ПЪТ В МОДАТА
Фотомодели

ЛИЛА MOС ХАК ПРОПРАВЯ СВОЙ ПЪТ В МОДАТА

МАЙЛС МАКМИЛЪН – ЖОНГЛИРАНЕ МЕЖДУ ДВА СВЯТА
Фотомодели

МАЙЛС МАКМИЛЪН – ЖОНГЛИРАНЕ МЕЖДУ ДВА СВЯТА

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Christian of Roma и Alchemista представят AVEDA в България

Christian of Roma и Alchemista представят AVEDA в България

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео