Домът” на бельото „Maison Triumph” представи 127 годишния опит и най-новите постижения на емблематичната марка чрез специална изложба, отворена за посетители. Клара Мерсер, маркетинг мениджър на Британския Моден Съвет е куратор на уникалната изложба, която прави пътешествие през годините, започвайки от далечната 1886 г., за да достигне до наши дни. Изложени са образци на бельото – символ на високо майсторство и прецизна изработка, през различните модни десетилетия. Специална мултимедийна арт инсталация, дело на британския артист Дейвид Лонгшау, пресъздава уникалния опит на „Триумф” със средствата на съвременните технологии.
Цял куп знаменитости бяха гости на нестандартната изложба на Монмаунд стрийт 71 в Ковънт Гардън, Лондон. Хелена Кристенсен, Матю Уилямсън, Грейс Уудуорд и Амбър Атертън бяха сред поканените на чаша шампанско, непосредствено преди старта на Седмицата на модата в английската столица.
Снимки:
- Хелена Кристенсен
- Част от изложбата в „Maison Triumph” и модел в бельо „Триумф”
Фото и източник: © Triumph