INTERNATIONAL FASHION CONNECTION И НБУ СЪС СЪВМЕСТЕН ПРОЕКТ

INTERNATIONAL FASHION CONNECTION И НБУ СЪС СЪВМЕСТЕН ПРОЕКТ

На 12 октомври 2022 г. в UniArt Gallery се проведе събитие на тема „Истинските истории от бизнеса и възможности за финансиране на стартиращите предприятия" с организатор Business Lady Club Exclusive, с президент г-жа Мила Захариева, съвместно с International Fashion Connection и Нов български университет/Център за кариерно развитие на НБУ. Домакин беше доц. д-р Кристина Савова - ръководител на департамент „Дизайн" към НБУ, с подкрепата на доц. д-р Ренета Димитрова - ръководител на департамент „Икономика", а модераторът бе гл. ас. д-р Стефания Темелкова - преподавател в департамент „Икономика" към НБУ. По време на събитието International Fashion Connection представи своята стажантска програма, която има за цел да подпомага на всички млади хора в България. Повече за нея може да научите от тук: https://interfashionconnect.com/bg-catalog-details-19.html

Мила Захариева | Бизнесът подава ръка на образованието

Мила Захариева | Бизнесът подава ръка на образованието

Мила Захариева | Бизнесът подава ръка на образованието

Мила Захариева | Бизнесът подава ръка на образованието

Д-р Бойков Таков - изпълнителният директор на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия, беше специален гост и даде отговори на важни въпроси като:

- Бизнес развитие в сложни времена, възможно ли е това?

- Какво предстои като държавни и европейски политики?

- Какви са възможностите за финансова подкрепа на малкия и среден бизнес?

Мила Захариева | Бизнесът подава ръка на образованието

Мила Захариева | Бизнесът подава ръка на образованието

В „Истинските истории от бизнеса и възможности за финансиране на стартиращите предприятия" взеха участие и студенти от департамент „Дизайн", „Икономика", „Администрация и управление" (НБУ).

Видео: BUSINESS LADY CLUB, INTERNATIONAL FASHION CONNECTION И НБУ С ОБЩ ПРОЕКТ

Снимки:

1. – 6. Г-жа Мила Захариева заедно с партньори и гости по време на събитието „Истинските истории от бизнеса и възможности за финансиране на стартиращите предприятия".

Фото: © Хайлайф




Прочетено: 1289 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 120, Октомври 2022

ДЖОНСЪН И ДЖОНСЪН СПИРАТ ПРОДАЖБАТА НА БЕБЕШКА ПУДРА С ТАЛК

Британската марка „Джонсън и Джонсън“ прекратява производството на своята бебешка пудра на основата на талк в световен мащаб през 2023 г., заради многобройни съдебни дела за твърдения, че талкът причинява рак. Поради тази причина компанията ще премине към съществуващата си бебешка пудра, базирана изцяло на основата на царевично нишесте.
В изявление „Джонсън и Джонсън“ твърдят, че техният продукт е безопасен за употреба, добавяйки, че стои зад десетилетия на независим научен анализ, който показва, че талковата бебешка пудра „не съдържа азбест и не причинява рак“.

JJ

Снимка: Илюстративна снимка на бебе.
Фото: © Unsplash

Източник: https://fashionunited.com/news/business/johnson-johnson-will-stop-selling-talc-based-baby-powder-globally/2022081549170




Прочетено: 1521 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 120, Септември 2022

„ВИКТОРИЯ СИКРЕТ“ СТАРТИРА КАМПАНИЯ ЗА ДАРЯВАНЕ НА ДАМСКО БЕЛЬО

 

"Виктория Сикрет" стартират нова програма, чрез която заявяват, че се стремят да дарят бельо на един милион жени до 2025 г.

Инициативата "VS&Co Essentials" ще започне с дарение от близо един милион бикини, които ще бъдат раздадени на около 140 000 жени в САЩ.

Първото дарение ще бъде направено в партньорство с базираната в Мериленд организация с нестопанска цел "I Support The Girls", която събира и разпространява основни артикули за бездомни хора.

Снимка: Модел на "Виктория Сикрет"

Фото: ©  fashionunited.com

Източник: https://fashionunited.com/news/business/victoria-s-secret-launches-programme-donating-undergarments-to-women/2022081149119




Прочетено: 1538 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 120, Септември 2022

МАРКАТА НА ВИКТОРИЯ БЕКЪМ ПРЕД ДЪЛГ ОТ 54 МИЛИОНА ПАУНДА

 

Компанията за дрехи на Виктория Бекъм е изправена пред дългове от 53,9 милиона паунда. Едноименната марка и новата линия гримове на Бекъм са загубили около 6,6 милиона паунда през 2020 г., след като вече са натрупали дългове от 15,6 милиона паунда през 2019 г.

„Виктория Бекъм Холдингс“ е отбелязала спад на общите си приходи с шест процента до 36,1 милиона паунда поради последиците от пандемията.

Марката на Виктория Бекъм пред дълг

Снимка: Виктория Бекъм – собственик на едноименната модна марка.

Фото: © fashionunited.com

Източник: https://fashionunited.com/news/business/victoria-beckham-s-brand-reportedly-facing-54-million-pound-debt/2022081549157




Прочетено: 1538 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 120, Септември 2022

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 118: INTERNATIONAL FASHION CONNECTION: ОБЕЩАВАЩА ОРГАНИЗАЦИЯ В ПОДКРЕПА НА МОДНИЯ БИЗНЕС
   БРОЙ 117: „ВЕРСАЧЕ“ И „АЛИКЗАНДЪР МАККУИН“ С НОВИ ИЗПЪЛНИТЕЛНИ ДИРЕКТОРИ
   БРОЙ 117: „БЕНЕТОН“ ВЛИЗА В МЕТАВСЕЛЕНАТА
   БРОЙ 117: ФИЛИП ПЛЕЙН КУПУВА ЗЕМЯ НА МЕТАВСЕЛЕНАТА
   БРОЙ 117: МЛАДИ ДИЗАЙНЕРИ СЪС СТРАТЕГИИ ЗА МОДНИТЕ РЕВЮТА

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing