„ГУЧИ“ С ПО-МАЛКО МОДНИ РЕВЮТА

„ГУЧИ“ С ПО-МАЛКО МОДНИ РЕВЮТА

Италианската марка „Гучи“ намалява своите модни изяви, като ще прави само две модни ревюта на година, вместо пет. Креативният директор на модната къща – Алесандро Микеле сподели, че според него модният календар е остарял и не иска да се придържа към ротацията, заложена на пролет / лято, есен / зима, круизни и предесенни ревюта. Вместо това брандът ще показва „безсезонни“ колекции два пъти годишно.

„ГУЧИ“ С ПО-МАЛКО МОДНИ РЕВЮТА

Снимка: Rex / Shutterstock
Източник: www.theguardian.com




Прочетено: 1780 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 117, Март 2022

“VICTORIA’S SECRET” С ПЪРВИ МОДЕЛ СЪС СИНДРОМ НА ДАУН

София Жирау е първият модел на "Victoria's Secret" със синдром на Даун. Пуерторинкаската манекенка прави своя дебют на модния подиум на Седмицата на модата в Ню Йорк през февруари 2020 година. Оттогава интересът към нея все повече нараства от страна на модната индустрия. Самата София обяви в социалните мрежи, че участва в новата кампания “Love Cloud” на американската марка, като рекламира колекция от всекидневно облекло.

Снимка: София Жирау – първият модел на "Victoria's Secret" със синдром на Даун.

Фото: Sofia Jirau / Instagram
Източник: www.people.com




Прочетено: 1764 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 117, Март 2022

“NEW BALANCE” С НОВ ПОСЛАНИК

“New Balance” нае рапъра Джак Харлоу за посланик. Трикратно номинираният за „Грами“ изпълнител представи баскетболната обувка “New Balance 550” на събитието Ruffles NBA All Star Celebrity Game. В новото му музикално видео е облечен в няколко от любимите си модели на американската марка.

Младият певец е почитател на бранда от дете и определя това сътрудничество като „огнено“.

Снимка: Рапърът Джак Харлоу с новия модел обувки на “New Balance”.
Фото: Courtesy of New Balance

Източник: www.wwd.com




Прочетено: 1760 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 117, Март 2022

ТОД СНАЙДЪР СИ ПАРТНИРА С „ХАРЛИ ДЕЙВИДСЪН“

Тод Снайдър си партнира с „Харли Дейвидсън“ в колекция, вдъхновена от екипите, работното облекло и кожените якета, популярни сред отборните състезатели. За първи път, откакто е основана американската компания, преди 119 години, се допуска външен дизайнер.

ТОД СНАЙДЪР СИ ПАРТНИРА С „ХАРЛИ ДЕЙВИДСЪН“

За да създаде колекцията, Снайдър се връща в ранните години и по-точно пресъздава паметни спомени с новите аутфити. Един от моделите, който създава е моторно яке, което представлява памучна ветровка с цифрата „едно“ върху него, с която Харли се появява през 1969 година, след като печели големия шампионат на “АМА”.

Снимка: Аутфит от колаборацията между Тод Снайдър и „Харли Дейвидсън“.
Фото: www.wwd.com
Източник: www.wwd.com




Прочетено: 1762 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 117, Март 2022

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 116: КИЛИАН МБАПЕ Е НОВИЯТ ГЛОБАЛЕН ПОСЛАНИК НА „ДИОР“
   БРОЙ 116: „БЪРБЪРИ“ СТАРТИРА ФУНКЦИЯ „ВЗЕМИ ПОД НАЕМ“
   БРОЙ 116: НАОМИ ОСАКА РАЗШИРЯВА КОЗМЕТИЧНА СИ МАРКА “KINLÒ”
   БРОЙ 116: ФИЛИП ПЛЕЙН ПОВТОРНО ПУСКА СПОРТНА СЕРИЯ ОБУВКИ
   БРОЙ 115: КИМ ДЖОУНС И КИМ КАРДАШИЯН УЕСТ В КОЛАБОРАЦИЯ
   БРОЙ 115: “BALMAIN” В СКИ СЪТРУДНИЧЕСТВО С “ROSSIGNOL”
   БРОЙ 115: ДЖЕНИФЪР АНИСТЪН СЪЗДАДЕ СВОЯ КОЗМЕТИЧНА МАРКА
   БРОЙ 115: МАКОЛИ КЪЛКИН ДЕФИЛИРА ЗА „ГУЧИ“

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing