Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл

МИЛАНО: ЗАВЕДЕНИЯ С ИМЕНА НА ДИЗАЙНЕРИ

от FLM
01.03.2008
Време за четене: 2 мин.
10880
A A
МИЛАНО: ЗАВЕДЕНИЯ С ИМЕНА НА ДИЗАЙНЕРИ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Милано: заведения с имена на дизайнериМилано е световен център на модата и светските събития. Стотиците фешън прояви превръщат града в предпочитана дестинация не само за пристрастените към шопинг-терапията, но и за ценителите на изисканите и модни заведения. Тук италианските дизайнери демонстрират своята креативностт не само на подиума, но и в откриването на ултрамодерни барове и ресторанти, носещи неподправения им стил. “Just Cavalli”, “Armani Nobu Bar”, “Trussardi”, “Gucci café”, “Bvlgari Hotel&Resort”, “Dolce&Gabbana Gold Restaurant” са най-посещаваните места от любителите на екстравагантния лукс.

В самия център на Милано, на “Via Manzoni”, се намира уникалният по рода си търговски център “Armani”, внушителен с размерите си и с разнообразието на продуктите на лейбъла, които се предлагат . Тук, наред с двете дизайнерски линии “Armani Jeans” и “Emporio Armani”, можете да намерите мебели от “Armani Casa”, парфюми, гримове, слънчеви очила, аксесоари и дори шоколадови бонбони и букети носещи логото “Armani”. За отдиха на посетителите са предвидени три заведения, разположени на трите етажа на търговския център “Armani cafe”, което е издържано в минималистичен стил, а интериорът е решен изцяло в бяло и черно. Тук можете да опитате популярното италианско капучино или чаша бяло вино с лек обяд. Разбира се бихте могли да хапнете и в ресторанта “Armani”, kъдето се предлага традиционната италианска кухня, както и салатен бар, суши и други специалитети, предназначени да задоволят и най-изискания вкус. След шопинг-обиколката и обяда, вечерта може да бъде продължена под логото “Armani” в “Armani Nobu Bar”.

Милано: заведения с имена на дизайнериДруго подходящо предложение, което съчетава възможността да закупите луксозна чанта и да пиете италианско еспресо е да се разходите по закритата улица “Galleria Vittorio Emanuele”, където се намират бутиците на “Prada”, “Louis Vuitton” и “Gucci boutique & Gucci cafe”. А за така популярния в Италия Happy Hour можете да посетите “Trussardi Bar”, където ще потънете в стилна обстановка, интериорът носи неподправен дизайнерски вкус, типичен за “Trussardi”. Заведението предлага дълга листа, включваща коктейли “Пирло” и отбрана селекция вина, които могат да бъдат опитани само и единствено тук.

Милано: заведения с имена на дизайнериМилано: заведения с имена на дизайнери

Следваща спирка в нашия гид за нощния живот в Милано e “Just Cavalli” – едно от най-модните заведения в Милано. То е изцяло издържано в кичозния стил на Роберто Кавали – животински шарки, стъклени маси със златен обков, златни полилеи и всичко това под стъклен покрив. Тук можете да станете свидетел на специална вечер на моделите, да видите самия Роберто Кавали или просто да опитате водка “Cavalli”. Откритата част на заведението е разположена в “Parco Sempione”, в непосредствена близост до най-популярната дискотека в Милано “Old Fashion”.

Милано: заведения с имена на дизайнериМилано: заведения с имена на дизайнери

За най-претенциозните клиенти са двете последни предложения – “Bvlgari Hotel&Resort” и “Dolce&Gabbana Gold Restaurant”, известни с ексклузивния си лукс и подобаващите за него цени. Ресторантът и барът към хотел “Bvlgari” са издържани в модернистичен стил, а изложените навсякъде часовници на престижната марка създават неповторима атмосфера, потапяща напълно в света модата и лукса създадени от “Bvlgari”. Незабравимото изживяване се допълва и от изисканата кухня на петзвездния ресторант.

Милано: заведения с имена на дизайнериМилано: заведения с имена на дизайнери

Ще завършим с най- забележителното място, което можете да посетите в Милано, а именно Златният ресторант принадлежащ на скандалното дуо Доменико Долче и Стефано Габана. Непосредствено след излизането на дизайнерския телефон “Dolce&Gabbana gold edition”, бе открит и уникалния по рода си “Dolce&Gabbana Gold Restaurant”, който е издържан в екстравагантния за дизайнерите стил с изцяло златен интериор. На първия етаж e разположен изискания gourmet ресторант, предлагащ предимно средиземноморска кухня, а за по-непретенциозните, дошли само за по коктейл, е бистрото на приземния етаж. Това е единственото заведение в Милано, където можете да запалите цигара -нещо недопустимо, за което и да е обществено място в Италия.

Снимки:

1. – 2. Търговският център “Armani”.
3. – 4. “Just Cavalli” – едно от най-модните заведения в Милано.
5. Заведението с марка “Bulgari”.
6. Кафенето “Gucci”.
7. – 8. Ресторантът “Trussardi”.

Тагове: Брой 8

Вижте още

Академията за мода носи усещане за естетически релакс
Лайфстайл

Академията за мода носи усещане за естетически релакс

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

Български дизайнери с награди за устойчива мода и международен успех от Българска модна асоциация
Лайфстайл

Български дизайнери с награди за устойчива мода и международен успех от Българска модна асоциация

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine
Лайфстайл

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео