Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Бизнес

БАЛКАНИТЕ – НОВАТА ПЕЧЕЛИВША СТРАТЕГИЯ НА МОДНАТА ИНДУСТРИЯ В ЕВРОПА

от FLM
08.03.2010
Време за четене: 1 мин.
6647
A A
БАЛКАНИТЕ – НОВАТА ПЕЧЕЛИВША СТРАТЕГИЯ НА МОДНАТА ИНДУСТРИЯ В ЕВРОПА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

2002-2006 са години на интензивно развитие на шивашката промишленост в България и на Балканите, свързано с инвестиции в съвременно оборудване. Заетите в индустрията в България са 170 000 души, а в Румъния – 280 000 души. През 2007 г. с присъединяването на България и Румъния към Европейски съюз бяха премахнати митническите режими. През 2010 г. съвременната бизнес ситуация изисква изработване на къси серии, високо качество, конкурентни цени, бързи доставки. В момента вече много световни марки базираха производството на своите колекции на Балканите.

Конгресът Richmart Innovation ще се проведе в Русе, 22-24 април 2010. Целта е той да бъде място за бизнес среща на Западна Европа с конфекционната и модна индустрия на Балканите и платформа за дизайнери – хората, без които създаването на мода е невъзможно.

Място на провеждане:
Русе – „модната перла“ на река Дунав. Градът е център на модната индустрия в България и само на 70 км от румънската столица Букурещ.

Събитието ще бъде директно излъчено в интернет с подкрепата на Networx, на адреси http://www.networx-bg.com и https://www.fashion.bg

Балканите - новата печеливша стратегия на  модната индустрия в Европа

Подкрепа:

  1. АКАДЕМИЯ ЗА МОДА – България;
  2. БСПЛП (Браншови съюз на производителите от леката промишленост);
  3. РТИК (Русенска търговска – индустриална камара);
  4. Българският моден портал www.fashion.bg.

Събития:

– Конференция– водещи световни специалисти ще Ви запознаят с иновациите в индустрията. Презентиращите компании са основни спонсори на събитието /заявка за участие на innovation@richmart.eu/. Посещението на презентациите е безплатно.
Провеждане: 23-24 април – градски театър Русе /www.dohodnozdanie.org/;

– Изложение – европейски модни издания ще представят своите продукти (щандовете за модни издания са безплатни); заявка за участие на innovation@richmart.eu
Провеждане: 23-24 април – градски театър Русе /www.dohodnozdanie.org/;

– Демонстрация на нови технологи в конфекцията – посещения на русенски фабрики /24.04/;

– Конкурс за дизайнери – хората, без които създаването на модата е невъзможно, ще представят своите актуални творчески идеи.

Съставът на журито ще бъде от журналисти от европейски модни издания. Академията за мода ще награди победителя от конкурса със „Златна игла 2010“ – уникална пластика от прочутия бижутер Анжело Красини. Председател на Академията за мода – проф. Любомир Стойков – www.lstoykov.fashion.bg
Участие: участието на дизайнери-студенти в ревютата е безплатно /заявка за участие на designers@richmart.eu/.
Гости: безплатно.
Провеждане: 23-24 април – подиуми на централния градски площад;

– Модни дефилета – представяне на търговски марки /заявка за участие: designers@richmart.eu/.

– Партита – участниците и гостите ще имат възможност да се насладят на балканското гостоприемство и да се потопят в емоциите на модните ревюта, шоу програми, вечерни и нощни партита

Участие: включване в партитата с куверт на място.
Провеждане: 22-23-24 април – елитни ресторанти и нощни клубове в Русе.

– Паралелни бизнес събития

– Изложение на автомобили – 23-24 април

– Night shopping – 23-24 април, от 19-23h– ул. „Александровска“, гр. Русе

Вижте повече на richmart.fashion.bg

Тагове: Брой 32

Вижте още

Бизнес

СТИЛЕН ЮБИЛЕЙ НА „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА
Бизнес

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?
Бизнес

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024
Бизнес

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео