Япония преодолява дългогодишната си страст към луксозните марки и се обръща към нова – бързата мода ( фаст фешън). Звездната марка на американския мол – стил на обличане – “Форевър туенти уан” ( Forever 21), отваря врати в смесения магазин Матсузакая в една от най-бляскавите части на Токио. Тя идва на мястото на бутика на Гучи.
В търговския център взели решението за смяна на марките с надеждата да имат повече клиенти, като за целта те предлагат отстъпки за тези, които купят стоки на стойност повече от двадесет и два долара от новия магазин.
Това е вторият отворен обект на “Форевър туенти уан” в Япония. От главния офис на марката, който е в Лос Анжелис, се надяват до края на годината да отворят още десет магазина в далечната източна страна.
“Япония е нашият пазар номер едно в Азия”, казва Лоурънс Майер – изпълнителен вице-президент на компанията, и допълва – “Много сме доволни от начина, по който японците приемат марката ни”.
Снимка: Магазин на бързооборотнта марка “Форевър туенти уан”.
Фото: www.shopping.sg