ВЛИЯНИЕТО НА ТЕХНОЛОГИИТЕ ВЪРХУ СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ

ВЛИЯНИЕТО НА ТЕХНОЛОГИИТЕ ВЪРХУ СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ

Десислава Славова

Социалните мрежи се определят като оръжието на маркетинга. Те са навсякъде около нас и са неразделна част от ежедневието ни. Техните потребители са се увеличили с 10,9 % от 2019 година. Голяма част от тях ги използват, за да откриват нови продукти и услуги. В онлайн пространството това, което е ново днес, утре вече е демоде. Социалните мрежи могат да се сравнят с нова модна колекция на известен дизайнер. Изглеждат блестящи, нови и красиви, а маркетингът използван от тях представлява процес по създаване на съдържания, чиято цел е популяризиране на бизнес, услуга или продукт в различни платформи като Facebook, Instagram, Twitter, TikTok, YouTube. Докосвайки се до тях, аудиторията иска и очаква ново, по-добро предложение с по-вълнуващи възможности.

МЕДИИ

Социалните мрежи винаги са били инструмент за привличане на повече потенциални клиенти. По време на пандемията през 2020 година потреблението им достигна върхова точка. С достъп до по-широка аудитория, силното присъствие на даден бранд, помага да се постигнат няколко маркетингови цели едновременно. Интернет платформите предоставят възможността да се повиши осведомеността, да се разкажат повече факти за конкретна марка, за нейното създаване, изграждане и защо може да й се има доверие. Маркетингът в социалните мрежи иска да привлече нови потенциални клиенти. Основната цел е задържането им възможно най-дълго. Платформи като Twitter и LinkedIn се използват като място, където  аудиторията изразява своята удовлетвореност или разочарование. Instagram и Facebook са предназначени предимно за реклама, a инфлуенсърите значително подпомагат за нея.

МЕДИИ

Проучвания показват, че 58% от потребителите през 2020 година посещават социалните мрежи на дадена компанията, преди да посетят уебсайта й. По този начин фирмите могат да повишат информираността за техния  бранд и да увеличат придобиването на клиенти.
Всеизвестно е, че рекламата е добра, когато несъзнателно остава в ума ни. Съдържанието в интернет цели точно това. „Един клик“ разстояние ни дели от направата на покупка. Технологиите и марките са изградили неразривна връзка помежду си.

МЕДИИ

Снимки:

  1. -3. Фото: Pinterest.com

Източници:
Social Media Marketing: How Techs Can Build Brand Identity and Increase ROI | Publicize - PR Firm
Can Social Media Be An Effective Marketing Channel Separate from Paid Ads? | Publicize - PR Firm




Прочетено: 2421 пъти                                             © Fashion Lifestyle Magazine, брой 113, Август 2021

 ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:
   БРОЙ 112: ТЕНДЕНЦИИ ПРИ СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ ПРЕЗ 2021 ГОДИНА
   БРОЙ 109: ПРОФЕСИОНАЛНИЯТ СТАЙЛИНГ В ТЕЛЕВИЗИОННАТА ЖУРНАЛИСТИКА
   БРОЙ 108: Професионалният стайлинг в телевизионната журналистика
   БРОЙ 108: Fashion.bg с колекция на Фестивал на модата и красотата 2020
   БРОЙ 107: ТЕСА ЮРЯШЕВИЧ: КАКВО Е ДА СИ БЛОГЪР И МОДЕН РЕДАКТОР ДНЕС?

Дрехи с отстъпка
Завивки с пух
Рокля с рисунка
 Българският портал за мода Личен сайт на Любомир Стойков Luxury Life
Другото Кино - сайтът за независимо кино сребърни бижута Capino





Мода - Рецепти - Домашни любимци - Свободно време - Лунна диета - Бални рокли - Дамски рокли - Nixita - Print on demand clothing