Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Към читателя

МОДАТА Е ШОУ, А ШОУТО Е НА МОДА

от FLM
01.09.2010
Време за четене: 1 мин.
3490
A A
КАЧЕСТВЕНА И ПРЕЦИЗНА МОДА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Проф. Любомир Стойков

Любомир Стойков Проф.Любомир Стойков – главен редактор на “Fashion Lifestyle Magazine”

Раждането на новата мода става чрез шоуто, забавата, развлечението и театралната провокация. Оригинална хореография и светлинни ефекти, специална музика и адекватен декор, ефектна мултимедия и инсталации, интерпретации на операта и балета, киното и театъра, цирка и попмузиката – всичко това се смесва в чуден коктейл, наречен модно шоу. Пробивът на новата форма и необичайния силует, на оригиналните тъкани и шантавите конструкции се гарантира от ефектното представяне и от запомнящия се спектакъл.

Модата е шоу, а шоуто е на мода! Истинността на тази максима се подкрепя от шикозните представления на такива майстори на шева и кройката като Фанко Москино, Вивиън Уестууд, Джон Галиано, Жан-Пол Готие, Бетси Джонсън, Аликзандър Маккуин, Хюсеин Чалаян, Рей Кавакубо и редица още смели и талантливи модни творци. Те и техните ревюта са пример за това как сензацията и провокацията, подобно на магнит, привличат и завладяват публиката, а и за още нещо – че човек едва ли някога ще се раздели с изконната си потребност от зрелища и смайващи събития. Казано на корпоративен език, модното шоу е вид „специално събитие”, пиар, който интегрира посланията благодарение на драматургия, режисура и актьорска игра. Тази форма на комуникация с публиката и потребителите, с медиите и експертите има огромно, все още недостатъчно оползотворено влияние. Тя е и начин да се демонстрира безгранична фантазия, бездънно въображение и концептуална иновация…

Какво предлагаме на любознателния читател в септемврийския брой на „Fashion Lifestyle Magazine” ? В статията за прочутата американска дизайнерка и майсторка на ефектните модни шоута Бетси Джонсън става дума за нейната анти-мода, разбирана като непрекъснат протест срещу прекалената официалност, зализаност и луксозност на господстващата мода. Още като млад творец тя изгражда атрактивна своя собствена контракултура – в стил “хипи” и в стил “Анти-Седмо авеню”. Сред горещите фешън новини е навлизането на популярната марка „Кока Кола” в модата чрез собствена линия; намерението на звездната двойка Брад Пит и Анджелина Джоли да създават детски облекла и новата визия на изкусителната Скарлет Йохансон за колекцията на Долче и Габана. Мъжките послания на Версаче за есенно-зимния сезон пък не могат да се характеризират другояче, освен като комбинация на рок енд рол и кибер-пънк елементи, наситена с динамика и бунтарски дух. Ценителите на качествената фотография ще се насладят – надявам се – на информацията, свързана с Елен фон Унверт. В една от последните си фотосесии модната фотографка разкрива своето схващане за новата кампания на Absolut Vodka – Absolut Drinks със специалното участие на холивудските актриси Кейт Бекинсейл и Зоуи Дешанел.

Апетитното септемврийско меню на „Fashion Lifestyle Magazine” предлага още големи дози информация за секса и семейния живот, предизвикателни фешън истории, както и актуални факти от сферата на медиите и културата, свободното време и имиджовия успех. Приятно четене, скъпи читатели!

 

Тагове: Брой 37

Вижте още

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА
Към читателя

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО
Към читателя

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ
Към читателя

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ

Към читателя

ЛИЛИ ИВАНОВА ИЗВЪН СТАНДАРТНИТЕ КЛАСАЦИИ

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео